2013. április 2.

~ Awards 5 & Tattoo


Sziasztok Drágák! :*

Őszinte leszek veletek, úgy voltam a dologgal, hogy nem teszek ki több díjat, hiszen nem ezért írok, és csak megzavarja a részek közti összképet, ha értitek mire gondolok.. Pedig, higgyétek el, iszonyat jól esik, hogy valamilyen szinten elismerik azt, amit csinálok!!! Most viszont kiraktam, mert úgy gondoltam legyen egy kis bla bla szöveg a képek előtt.. :)





Szabályok:
1.Ha megkaptad ezt a díjat,készíts róla bejegyzést és tedd ki a fent látható képet.
2.Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre.
3.Összesen 5 személynek kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra,kivéve a kérdéseket.
5.A díjat visszafelé nem lehet adni.

A díjat nagyon szépen köszönöm  

Kérdések és válaszok:

1.Melyik zenétől tudsz igazán sírni?
One Direction - Moments, Little mix - Turn your face, Miley Cyrus - When I look at you
Most mit csináljak.. könnyen meghatódom.. :)

2.Mi adta az ihletet a bloghoz?
Az, hogy álmodozó vagyok.. gondoltam egyet és papírra(blogba) vetettem a legvalószínűtlenebb, számomra legcsodásabb álmaim. És persze az öt srác akiről szól az álom!:) 

3.Mióta vagy Directioner?
2011 óta. Pontosabban mikor először meghallottam a What makes you beautiful-t.

4.Mit gondolsz magadról?
Hűű.. hát órákig tudnám sorolni, hogy mit nem szeretek magamon, mik a rossz tulajdonságaim, stb.. És ezzel már el is árultam egy kicsit abból, hogy mit gondolok magamról.. elég pesszimista vagyok, de legalább érnek meglepetések! Elég gyorsak a hangulatváltozásaim és ez eléggé zavaró tud lenni, néha még magam sem értem mi van velem, és ezért lehangolónak tűnhetek, és ilyenkor nem biztos, hogy kellemes a társaságom. Elég nagy az önkritikám, tisztában vagyok a saját tulajdonságaimmal. És.. igazából nem tudom mi mást írhatnék még ide.. ha kérdésetek van válaszolok. 

5.Mi az amit szeretsz magadban?
Azt, hogy nem vagyok olyan, aki más érzéseivel játszik.. ha valakinek azt mondom szeretem azt komolyan is gondolom! És, hogy nem neveltek egy hisztis pláza cicának.. :) Ja igen.. és, hogy hihetetlen nagy türelemmel lettem megáldva! 

A díjat pedig "csak" az egyik legjobb írónőnek küldöm: W. Susan - nak! : )


Múlt héten, az új részhez írtam egy kis beköszönő szöveget, amiben a tetoválásokat emlegettem. Többen is kérdeztétek, hogy van-e, és, hogy tennék-e fel róla képet. Nos, eleget tettem a kéréseteknek és feltettem a képet az újról is, és a legelsőről is (ami lassan 1 éves lesz). Valljuk be, büszke vagyok mindkettőre! :) És mielőtt kérdezitek.. nem fájt! :) Érzem ahogy a tű mozog a bőrömben, talán kicsit kellemetlen érzés, de nem fáj!




7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó mind2:))Amúgy nem gondoltam volna, hogy az első tetoválásod ilyen nagy és az ujjatokról nem fog hamar lekopni?Ui.:Mikor jön rész?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)) Tudom, nem valami nőies, de .. ez van. Nem fog lekopni! Van akinek át kell üttetni, vagy többször kell végigmenni rajta, de nem nagyon kopik le. Sietek vele, szerintem hétvégén fent lesz.

      Törlés
  2. ÁÁ tök jó mindkettő!Viseld egészséggel!Megkérdezhetem, hogy hány éves vagy? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, úgy lesz! :) Ebben a hónapban töltöm a 19-et.

      Törlés

Magamról

Saját fotó
"Ha azt akarod, hogy emlékezzenek rád halálod után, írj valamit, amit érdemes olvasni, vagy tégy valamit, amiről érdemes írni."